Söndagsmys :)

Hej,hej!



Idag så stannade Jocke hemma med barnen medans jag åkte iväg med min kusin en sväng. Vi startade med att ta oss en runda på tuna park och efter det stannade vi och köpte lite mat. Efter det så åkte vi iväg till stallet där Linn red förut för att kolla när dom tävlade :)

Synd att det började regna och blev kallt, annars hade vi kunnat vara kvar längre. Men vi får ta oss en tripp dit igen när dom tävlar igen någon gång :)


Efter det så var det meningen att Linn skulle köra hem mig men när vi kom hem till mig så var Jocke på väg att åka så jag och Linn tog med oss Eddie och åkte ut till Sussie och Tomas.
Vi satt där i någon timme och sen skjutsade Linn in oss till Skiftinge för att Jocke skulle plocka upp oss där :)



När vi kom hem så däckade jag totalt... Sitter här med feber :/
Har iaf fått i mig mat och hunnit med en dusch men nu tänker jag faktiskt inte göra något mer ikväll förutom att vila upp mig till imorgon!
För imorgon så ska Samatha och Ebba komma hit :)

Ne, nu ska jag bädda ner mig här i soffan med älsklingen och hoppas på att febern försvinner!

Puss & Kram
<3

Vad folk tycker ^^
Postat av: evelina fahlström

Svar: Nej det förstår jag :) Men vi får se hur det blir då :) <3



Du är bästa <3

2012-04-16 @ 16:12:26
URL: http://fevelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0