Tisdag

Hej,hej!



Imorgon ska Jocke börja jobba igen, så då blir det bara jag och barnen hemma på kvällen. Hoppas det går bra :)


Just nu sitter jag och väntar på att Jocke och Molly ska komma hem från affären och lilla Eddie bara ligger och sover på soffan här brevid mig :P




Jag och Jocke har gått och trott att vi skulle få en riktigt skrikig liten bebis eftersom Molly var så snäll från början... Men Eddie är nog ännu lugnare än vad Molly var och det trodde jag faktiskt inte var möjligt :P haha!

Men det är bara att tacka och ta emot :D

Molly och Eddie ni är helt enkelt underbara <3
Lilla Eddie blir 2 veckor idag :D <3

Nu ska jag läsa igenom lite bloggar innan Mentalist börjar, men jag skriver mer imorgon :D


Puss & Kram

Vad folk tycker ^^
Postat av: Anonym

svar: Det vet jag inte, men eftersom vi var tvungna att beställa den nu i april så lär det ju ta ett tag! :)

2012-04-11 @ 10:17:08
URL: http://linnhademalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0