Allt och absolut ingenting :P

HEj,hej!




Jag har faktiskt väldigt mycket att skriva om just nu.... Men det som är så irriterande är att jag inte kan skriva det här, kan nog inte ens skriva det på mins låsta blogg :/
Tar nog ett tag innan jag kan skriva om det... Måste samla lite mod först ;)
Jag som inte brukar vara feg av mig, men alltid lite kul att man kan förvåna sig själv!


Hur som helst så satt jag och kollade lite bilder här på datorn från tidigare, och nu kunde jag faktiskt se lite att jag har gått ner i vikt. Lite läskigt det där att man tappar över 20 kg men ser absolut inget själv :S

Men ska ta en likadan bild på mig nu som den för länge sen så kan ni få se lite skillnad iaf :)

Nu är det bara 4 dagar kvar till operation :O Helgen kommer nog gå hur segt som helst och jag kommer säkert få en hel del anfall bara för att!


Ne jag ska inte fortsätta att skriva på ett tråkigt inlägg bara för att jag SKA skriva. Det känns ju bara dumt :P


Hoppas att jag har mer på hjärtat imorgon ;)

Hittade en gammal bild på mig, Jocke och Johanna :)
Från Johannas inflyttningsfest, jag var gravid där också :P










Puss & Kram
<3

Vad folk tycker ^^
Postat av: Kossan Johanna

Åh det var en bra kväll det där! :) Saknar att umgås med dig :/ Och vad är det för låst blogg du har? Får jag läsa? :)

2012-08-16 @ 23:35:39
URL: http://iccywiw.blogg.se/
Postat av: Evelina - I väntan på den finaste gåvan som finns ♥

Svar: Ja, det är bra när man har något att skylla på ;)



Jag vill veta vad du vill skriva? :O

2012-08-18 @ 11:06:12
URL: http://fevelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0