Äntligen :)

Hej,hej!


Idag har jag kunnat vara med Eddie själv så med andra ord kan jag lyfta honom nu :D
Har saknat det extremt mycket!!!

Nu får det läka fort så jag kan busa med min underbara dotter också, för jag klarar inte av att lyfta henne än :/

Tur att Molly är en duktig tjej som klarar det mesta själv :)

Ikväll så sover Mollybusen inne i våran säng för hon var ledsen över att pappa inte var hemma och att hon inte skulle få träffa honom försen imorgon:/
Hon är en riktigt liten pappagris:)

Men det är mysigt när dom små sover i våran säng :) bara det inte blir för ofta, haha ;)

Nu ska jag gå och borsta tänderna och sen hoppa ner i min mysdräkt, sen är det bara att invänta älsklingen som kommer hem från jobbet snart. Har verkligen saknat min söta Joakim ikväll <3


God natt på er :)

Puss & Kram
<3


Vad folk tycker ^^

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0