Evves fel, haha! <3

Dagens humör: Det är på topp :)
Dagens mående: Som man mår när man har dom där JÄVLA gallstenarna....
Dagens borde: Gå och vika tvätten som ligger i tummlaren, men tror inte att jag kommer dit :P
Dagens frisyr: en knut mitt på huvudet! :)
Dagens smink: Ingenting
Dagens klädsel: Leggins och linne
Dagens favoritlåt: Alan jackson - Where were you
Dagens planer: Inte så mycket kvar på dagen... Så ligga i soffan och vänta på att man får sova
Dagens vill ha: Massage av min underbara sambo ;)
Dagens längtan: Jadu :)
Dagens beroende: det har jag inget ra svar på just nu :P
Dagens tråkigaste: Blev riven av Jerry

Vem är i rummet med dig? - Jerry <3
Vem önskar du var med nu? - Bästa vännen såklart, Saknar min Evve <3
Vem fick du senast sms av? - Evve :D <3
Vem av dina släktingar står du närmast? - Familjen såklart :)
Vem ska du träffa idag? - Väntar på att Jocke ska komma hem, så träffar ju honom snart :)
Vem ringde du senast? - Mamma :)
Vem saknar du? - Många, men Evve väldigt väldigt mycket <3

Vad åt du senast? - Något gott kött som älsklingen fixade och klyftpotatis :)
Vad har du på dig just nu? - Leggins och linne
Vad hör du just nu? - Älsklingen som klev in genom dörren :D
Vad har du på fötterna? - Inget :)
Vad för sjukdom hade du senast? - Gallsten har jag nu!!! Irriterande!
Vad stod det i ditt senaste mottagna sms? - Ett sms från Evve som jag inte orkar skriva upp här, det 'är för långt :P
Vad ska man göra för att imponera på dig? - Jadu?!
Vad brukar du göra när du får tråkigt? - Prata i telefon eller skicka sms
Gjorde du vid den här tiden för två år sedan? - Enligt bloggen så satt jag i köket med Nathalie i grundby och pratade :)

Vart går din drömresa? - Det vet jag inte riktigt än :)
Var är din mobil? - Vid min arm :)
Var har du köpt tröjan du har på dig? - Gina
Var är din mamma just nu? - Ganska så säker på att hon sitter hemma i soffan och kollar på tv innan hon ska sova :)

Har du några piercingar? - öronen, näsan och tungan :)
Har du provat droger? - Nej och det tänker jag inte göra heller
Har du piercat dig själv någon gång? - Japp, i örat :)
Har du kysst ett ex efter att ni gjort slut? - Ja, när  jocke och jag hade en paus för några år sen. Är verkligen glad över att vi hittade tillbaka till varandra :)
Har du något stort ärr? - Ne inte direkt
Har du varit kär på riktigt? - Japp, och det är jag fortfarande :D
Har du sagt jag älskar dig till någon? - Japp
Har du allt du önskar dig? - Absolut <3

Hur är du i skolan? - Jag går inte i skolan längre
Hur många har du varit tillsammans med? - bara 1 seriös :)
Hur ser du ut? - bara kolla lite i bloggen så ser ni :)
Hur svarar du i telefonen? - God Jul eller hallå :)
Hur ser folk dig tror du? - Det kan jag inte svara på :P
Hur var du som person för två år sedan? - Som jag är nu tror jag :)
Hur var du som person för ett år sedan? - Som jag är nu tror jag :)

Är du nöjd med ditt utseende? - När jag är färdig med att gå ner i vikt så är jag det :)
Är du singel? - Nej :D
Är du beroende av nikotin? - Absolut inte!
Är du kort? - Alldeles lagom kort tycker jag ;)
Är du åksjuk? - Nej
Är du helsvensk? - Japp :)
Är du allergisk mot något? - Ja, men orkar inte skriva allt  :)
Är du bra i skolan? - Ja, tills det hände lite saker i skolan som jag inte vill prata om!

Skulle du vilja vara känd? - Nej
Skulle du kunna vara ihop med en som ryktas vara player? - Behöver inte ens tänka på saken eftersom jag är tillsammans med min underbara älskling
Skulle du vilja tatuera dig? - Har två men vill ha fler :P
Skulle du kunna pierca dig någonstans? - Japp, och det ska jag göra
Skulle du kunna adoptera? - Ja det skulle jag
Skulle du kunna kyssa någon du vet har pojk/flickvän? - Nej, inte om jag visste om det
Skulle du kunna donera bort ett organ? - Om jag klarar mig utan det så absolut :)
Skulle du vilja har ett förhållande nu? - Ja, jag har ju ett nu :)
Skulle du kunna amputera bort en kroppsdel för en miljon kronor? - Nej, jag gillar mina kroppsdelar där dom sitter :)



Sådär, nu fick ni en lista som ingen kommer orka läsa igenom :P

Vad folk tycker ^^
Postat av: Evelina - I väntan på den finaste gåvan som finns ♥

Jooo jag orkade! :D SÅKLART! :D <3

2012-08-06 @ 21:27:46
URL: http://fevelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0