Grattis och tack :)

Hej,hej!




Måste börja med att säga TACK till min svärmor som hade Eddie idag när jag låg däckad här hemma igen. Det går ju alltid att lämna Molly på dagis men blir ju värre med Eddie.
Jocke var på kurs idag så då kunde han inte stanna hemma. Får hoppas på att jag slipper vara däckad imorgon igen för han har kurs då också.

Vet dock inte hur vi har det med barnvakt imorgon om det skiter sig totalt. Håll alla era tummar nu på att jag klarar mig!! :)



Sen så ett STORT GRATTIS till min underbara kusin Linn och hennes sambo Rickard som fick sin lilla tös inatt :D 
Hon är otroligt söt :D <3


Idag har vi vart hemma hos Sara och Macke för att fira Tuva som fyller 7 år idag så grattis till henne också :)

Men jag har inte så mycket mer att skriva om tror jag förutom att jag börjar bli VÄLDIGT nervös inför min operation... Känns verkligen läskigt!
Såhär nervös var jag inte när jag opererade bort mina halsmandlar... Nej, nu ska jag titta lite på so you think you can dance med min älskling så jag slutar tänka på det :)

Puss & Kram
<3

Vad folk tycker ^^

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0