Igår <3

Hej,hej!


Igår firade jag och min älskade Joakim 8 år tillsammans <3

Vi var på Tuna park en stund på dagen med barnen för Molly ville gå på stan:)
Sen fick jag ett par skor av bästa :D

Efter Tuna åkte vi ut till mamsen för att lägga barnen där. När dom sov så åkte vi till stan och käkade lite :)
Efter lite mat så åkte vi ut till Linn och Rickard :)
Blev mycket trevlig kväll!

Underbara människa jag älskar dig så mycket<3



Idag har jag fått hjälp av mamma med barnen så Jocke kunde åka och jobba.
Men har vart hos läkaren idag för att plåstra om såren lite.
Blev av med värsta tejpen på 3 st snitt men det vid naveln fick jag en stor grej på igen.
Fick även en till sjukskrivning till Jocke för jag får fortfarande inte lyfta. Dom som sa en vecka sen skulle det vara bra!
Jag är lite småsur idag kan jag meddela!

Men nu över till något roligt ist:)
Eddie blir 5 månader idag och det firade han med att dra sig upp mot tv-bänken :D
Galna lilla människa ;)

Fick tyvärr ingen bild för han låg på golvet när jag kom tillbaka med kameran :/
Nu får mobilen hänga med mig precis hela tiden så jag kanske ha en chans att få bild :)


Men nu ska jag gå och borsta tänderna och invänta älsklingen :)
Sov gott alla fina människor :)


Puss & Kram
<3


Vad folk tycker ^^

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0