Teori, BF och Operation!

Hej, Hej!




I Fredags så åkte jag, Jocke, barnen, mamma, Emil, Jenny, Mimmie och Lars ner till Varberg, för att göra oss redo för släkträffen som började på Lördagen :)

När vi var framme i varberg så packade vi oss in på vandrarhemmet och sen tog vi det bara lugnt innan vi gick och la oss :)

På Lördagen så käkade vi lite frukost innan släkten började droppa in :)

Så roligt att få träffa alla igen efter 2 år. Det hade blivit väldigt många barn helt plötsligt :P



Vi hade en EXTREMT trevligt dag/kväll/natt :)

Nästa släktträff ska jag, Mimmie och Emil hålla i så då slipper vi åka så långt haha :) Det blir första gången som vi håller i det, så det ska bli riktigt roligt :D
På Söndagen så spenderade vi hela våran dag i bilen... Vilket var mindre roligt med ont i ryggen och nackspärr kan jag meddela.
Men det var riktigt skönt att komma hem och sova i sin egna säng iaf :)

Idag har jag vart hos veterinären med lilla Jerry. Han har blivit chippad och vacinerad :)
Han var inte sådär jätte glad när hon chippade honom så jag fick ett rejält rivsår på handleden.


Efter veterinären så åkte vi ut till mamma en sväng innan hon skulle skjutsa hem oss. Så det blev en promenix med barnen och mamma ute på landet, vilket var riktigt skönt fast än det var fullt med mygg :)


Nu sitter jag här i soffan och väntar på att älsklingen ska komma hem... Han åkte till Maxi för en stund sen. Vi är så smidiga och kommer alltid på i sista sekund att vi inte har något hemma. Tur att det är öppet länge på Maxi, haha!

Idag har bror min opererat sin axel, det gick bra på operationen så nu får vi hålla tummarna på att det blir toppen i axeln också :)

Ett STOOOORT GRATTIS till min bästa vän som klarade körkortsteorin idag :D <3


Sen så har min kära kusin Linn kommit till den stora BF dagen så jag håller mina tummar och tår på att bebis är väldigt snabb och tittar ut nu så hon slipper gå över tiden, vet hur jobbigt det är så hoppas på att Linn och Rickard slipper det :)
Nu blir det att läsa lite bloggar :)
Så hoppas ni får en trevlig kväll!

Puss & Kram
<3

Vad folk tycker ^^
Postat av: Evelina - I väntan på den finaste gåvan som finns ♥

Tack tack tack! :D <3<3

2012-08-06 @ 21:22:22
URL: http://fevelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0