Tisdag

Hej,hej!

Min älskling blev hemma från jobbet idag:/ jag fik ett gallstensanfall inatt igen så om jag reser mig upp så spyr jag som en gris :(

Känner mig så elak när han måste stanna hemma... Skönt att det inte är så många dagar kvar till operationen nu iaf. Då slipper jag be honom vara hemma :)


Mollybusen är på dagis så det är verkligen tyst här hemma, men hon kommer snart hem igen :D
Jocke sitter i köket och ger Eddie lite mat så han är helnöjd nu :P


På tal om något helt annat så firar jag och min underbara älskling 8 år nästa söndag och jag vet inte vad ska jag hitta på åt honom. Tror inte att jag kommer kunna gå ut och käka så snabbt efter operationen så måste hitta på något mys hemma :)
Så har ni några förslag så är det bara att kommentera :D



Nu ska jag fortsätta ligga här i sängen och vänta på att tabletten släpper så jag kan gå upp för det första och sen kanske få i mig lite mat!


Hoppas nu får en fin dag :)

Puss & Kram
<3


Vad folk tycker ^^
Postat av: Evelina - I väntan på den finaste gåvan som finns ♥

Ja justja, snart är det ju eran dag ja! Fira med att fria till honom ;) Haha.. Nä men gud.. sånt där är så svårt, du borde ju vara expert efter alla dessa år ;) <3<3

2012-08-14 @ 16:38:08
URL: http://fevelina.blogg.se/
Postat av: Tomas - Ung pappa till Sophie två år

Gud, vad hemskt det måste vara med gallsten! Har aldrig haft det själv, men mor min är sjuksköterska och är otroligt duktig på att beskriva hur jobbigt det är med diverse sjukdomar!! Hoppsa allt blir bra! :)



Visst är det förresten en ganska skön känsla när barnen är på dagis? Man saknar dem ju, men det är ju så LUGNT och SKÖNT!

2012-08-15 @ 10:16:52
URL: http://ungfar.blogg.se/
Postat av: traderareshop

Hej fina! kika in min blogg om du vill vinna ettpar vita flatforms skor, fynda det senaste modet inom bloggvärlden eller bara inspireras. Välkommen in och ha det underbart! Kram

2012-08-15 @ 12:50:57
URL: http://traderare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0