7/8-12

Hej,hej!


Idag var första dagen på dagis för Mollybusen efter sitt sommarlov :)
Hon var lite ledsen i början när jag skulle lämna henne så jag och Eddie satt kvar en stund och pratade med henne tills hon hade lugnat ner sig. Sen så hängde hon med alla andra ut och gungade :)

Jag skulle egentligen ha jobbat idag men det blev ändrat för det var så pass fint väder ute och då kommer det inte sådär jätte mycket folk till Leos.
Hur som helst så åkte jag ut till mamma efter dagis för att lämna av Eddie hos mamma. När jag kom fram till mamma så skickade dom från jobbet och sa att jag inte behövde komma idag.  Jag blev kvar ute hos mamma iaf. Så Eddie och jag har bara tagit det lugnt ute hos mamma idag :)

Det var ju bestämt att min mormor och morfar skulle hämta Mollybusen på dagis så hon slapp gå heldag, så dom var snälla och åkte in och hämtade henne fast än jag var hemme så att hon inte skulle bli ledsen när vi hade sagt att dom skulle komma :)

Hon blev såklart överlycklig när dom kom och hämtade henne :D


Strax efter 15:00 så åkte vi hemåt så vi skulle vara hemma tills Jocke kom hem :)
Nu är älsklingen iväg och pantar åt sin mamma så jag sitter här i min ensamhet och väntar på honom... Det är ganska så ensamt att sitta här när barnen sover och mannen i mitt liv är iväg :P


Tur att jag har bloggen så man kan roa sig en tag med att skriva en massa strunt ;)

Jag är lite smått irriterad på mina gallstenar... Jag vill verkligen gå ner på stan och köpa nya kläder till mina älskade barn, ett par nya jeans åt älsklingen och nya skor till mig, men jag vågar ju inte gå ner eftersom jag aldrig vet när jag får ont och det kommer så jäkla fort.

Nu vill jag verkligen att det blir den 20:e FORT så jag slipper den här jävla skiten!
Inte så roligt att behöva be älsklinge stanna hem från jobbet heller när jag mår skit av tabletterna. När jag tar en tablett så ligger jag och spyr i flera timmar efteråt och jag kan inte gå själv heller för då ramlar jag ihop pga att jag blir yr:/

Håller tummarna på att jag slipper fler anfall!!

Kusinvitamin fick ingen bebis igår, så nu har hon gått över tiden. Nu tycker jag verkligen att bebis kan komma ut, kan ju inte vara så roligt att ligga i magen hela tiden :P
KOM NU LILLE BEBIS!!! :)

Nu ska jag mysa lite med Jerrykatten :) Ha en trevlig kväll alla fina männsikor :)


Puss & Kram
<3






Vad folk tycker ^^

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0