Julfirande :)

Hej,hej!
 
 
 

Nu är Julen förbi här hemma, tror vi har hunnit med alla julfirande som vi skulle ;)

Julafton var helt perfekt tycker jag :D 
Vi blev inte kvar jätte länge ute hos svärmor eftersom att Jockes syster skulle komma över fast än dom var magsjuka... Så vi packade ihop oss fort innan dom kom över :)

När vi kom hem så kom mamma, mormor och morfar hit :)

Lite senare på kvällen som kom Mimmie och Lars över också =)

Eddie orkade inte hålla sig vaken tills Tomten kom, men det gjorde nog inte så mycket för han var ju rädd för paketpappret så jag vill nog inte ens veta hur han skulle reagera när Tomten kom in hahah :P

Molly tyckte att det var lika roligt med Tomten iår som förra året :D

När Molly hade hoppat i säng så åkte Mimmie och hämtade Emil och Jenny, så dom kom också förbi en sväng på kvällen/natten :D

En mycket trevlig och lugn julafton blev det :D
 

Vi skulle ha åkt iväg på julfirande idag också hemma hos Tim och Annika... Men dom ringde imorse och sa att dom också låg och var magsjuka så det blev inställt.
 
Jocke åkte iväg och plogade eftersom Tim inte kunde göra det. 
Jag och barnen åkte och skjutsade hem Jesper och Simon som sov här igår... Sen åkte vi direkt hem för att släppa in mormor och morfar som stod och väntade på oss.
 
Dom kom över med ett bord till oss som vi ska ha i vargagsrummet :)
Efter vi hade fått in bordet så tog vi oss en fika och sen åkte dom hem :P


 
Sen har jag bara busat med barnen :) 
När Eddie hade somnat så började jag plocka lite smått här hemma, så nu är det fin fint här hemma igen :)

Molly somnade någon gång där mitt i städningen :P



Så nu ska jag ta och leta fram en bra film och mysa ner mig i soffan =)

 
Ha en mysig kväll!
Puss & Kram
<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Vad folk tycker ^^

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0