Förlåt, förlåt

Som sagt förlåt! Har vart dålig på att blogga.


Men jag mår inte så bra... Har högt blodtryck, huvudvärk och flimmer framför ögonen :/
Så jag har inte haft så stor lust att blogga och när jag har haft det så har jag inte kunnat :(

Idag går jag in i vecka 37+0 och jag vill väldigt gärna att lillskrutten kommer nu!
Eftersom jag inte får göra något förutom att sitta still så blir Jocke hemma från jobbet imorgon för Mollybusen har fått ögoninflammation så hon får inte vara på dagis.
Stackars lilla Molly :/ <3

Men magbild kommer imorgon för nu ska jag sova!


Puss & kram
<3


Vad folk tycker ^^
Postat av: evelina fahlstrom

Svar: Det gör jag så gärna. Ska hålla dom hårt hårt! :D

2012-03-03 @ 15:43:34
URL: http://fevelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0