Linnsan <3

Hej,hej!




Idag har jag spenderat dagen med Linn :)

Vi har vart nere på stan och kollat runt lite på allt och inget, mest bebissaker :P

Jag har köpt mig en amningsbh, så nu är det jobbiga ur världen :)


Tack för dagen Linn, det var skönt att prata av sig som vanligt :D <3

När Molly kom hem från dagis så busade vi lite och sen gosade vi ner oss i soffan för att kolla på Disney. Molly fick även lite majskrokar idag eftersom vi tar helg idag :)

Jag hade tänkt att hon skulle få vara vaken lite längre än till 19:00 idag, men när dom sa godnatt på Disney klockan 19:00 så skulle hon ner i säng tydligen. Så hon ville inte vara uppe längre :P



Nu sitter jag och väntar på att lyxfällan ska börja så jag ska börja stänga ner här så jag hinner se det från början!



Puss & Kram
<3

Vad folk tycker ^^

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0