Lördag :)

Hej,hej!




Här sitter jag i soffan hemma och väntar på att mina sammandragningar ska släppa... Dom är faktiskt riktigt obehagliga idag :/
Tog mig en varm dusch när jag vakna för det brukar släppa lite då men det har det inte gjort än... Så älsklingen beordrade mig att sitta kvar här hemma i soffan och ta det lugnt ett tag tills han är klar på sågen(där han jobbar lite extra på Lördagar)
När han är klar så ska vi åka och hämta finaste Molly och se åka till Vilsta för att åka bob med henne :D
Det kan hända att vi kanske åker till en annan backe men antagligen så blir det Vilsta :)



Igår så var vi ju som sagt ute och käkade. Det var riktigt mysigt att komma ut och äta lite och sitta och prata om allt och inget :)
När vi var klara på Akropolis så åkte vi bara hem och satte oss i soffan för att kolla på lite film innan vi skulle sova.

Vi vaknade strax efter 09:00 idag, det är ju typiskt att man är pigg redan då när man får chansen att sova ut hur länge man vill :P


Men,men nu ska jag försöka hinna läsa igenom alla bloggar innan Jocke kommer och hämtar mig :)


Puss & Kram
<3

Vad folk tycker ^^
Postat av: evelina fahlström

Ja visst är det typiskt! Man får sova huuuur länge man vill, så vaknar man hur tidigt som helst? Bläää



Svar: Köp det :D

2012-02-04 @ 11:41:25
URL: http://fevelina.blogg.se/
Postat av: evelina fahlström

Svar: Jaa kolla det först! Det kollade jag när jag köpte min förra data, hon sa att det skulle funka på den men det gjorde det ju inte! Men nu när jag köpte en ny så sa jag åt dom att visa den billigast (som också duger och inte är skit) datan som man kunde spela the sims 3 på, och se nu funkar det på min ny pärla ;)

2012-02-04 @ 19:14:54
URL: http://fevelina.blogg.se/
Postat av: evelina fahlström

Svar: Grät du då? Du med gravidhormoner och allt ;)

2012-02-06 @ 19:19:36
URL: http://fevelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0