Sammandragningar

Hej,hej!



Idag blev jag utbjuden till mamma för att äta lite smörgåstårta såhär på alla hjärtansdag. Det var riktigt gott :)

Jag firar aldrig den här dagen direkt... Känns lite överdrivet måste jag säga. Föstår inte vitsen med att köpa massor av onödiga saker just den här dagen. 
Då gör jag det hellre en helt annan dag som inte är bestämd!

När Molly kom hem från dagis så började vi och fixa köttbullar. Molly tyckte att det var jätte roligt att göra det och gott blev det :D

Molly fick sitta på min höft under tiden som jag gjorde mat, det var jätte mysigt under tiden för hon var extremt kramig. Men just nu har jag EXTREMT ont i ryggen så jag tror inte att jag kommer kunna förflytta mig ur soffan försen Jocke kommer hem och hjälper mig upp.


Det har inte hänt så mycket mer idag faktiskt. Jag har jobbiga sammandragningar idag igen, men det har jag ju till och från vissa dagar!

Men,men nu ska jag nog läsa igenom lite bloggar innan jag ska stänga ner här :)

Vi hörs sen!

Puss & Kram
<3

Vad folk tycker ^^

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0