Tillbaka

Hej,hej!




Nu är jag tillbaka här på bloggen. Det har blivit lite dåligt bloggande för Molly gick och blev sjuk så hon äter penicillin. Men nu mår hon iaf mycket bättre :)

I helgen har det iaf blivit mycket mys med min fina lilla tjej eftersom hon inte har orkar så mycket mer :)
Igår orkade hon iaf med att vara ute och busa lite som tur var :P


Idag är det exakt 1 månad kvar tills lillskrutten är beräknad att titta ut! Jag är ju som sagt säker på att jag kommer gå över två veckor den här gången med, men iaf!

Ikväll så har jag suttit här i soffan och tagit det lugnt för mina sammandragningar gör faktiskt ont idag :/ 
Men nu har dom börjar lugna ner sig lite efter lite vila i soffan :)

Nej, jag ska inte skriva mer idag utan fortsätter imorgon när jag går in i en ny vecka :)


Nu ska jag läsa igenom lite bloggar som jag har missat nu under helgen tills min fina älskling kommer hem från jobbet :)
Sen ska jag faktiskt hoppa raka vägen ner i sängen för jag är extremt trött :P
Puss & Kram
<3

Vad folk tycker ^^
Postat av: evelina fahlström

Ja justja, var ju exakt igår! MYS!



Svar. Jag älskar den också :D <3

2012-02-22 @ 10:05:34
URL: http://fevelina.blogg.se/
Postat av: Anna - Mamma till Saga & Freja.

Snaaaaaart är liten här! Och nu tror jag att det är en grabb med :)



Hoppas att allt är bra med er! Krams

2012-02-22 @ 12:32:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0