Tisdag

Hej,hej!



Idag så skulle jag och syster kolla på en film som jag lånat av henne, men våran dvd strula och den andra dvd:n hittade vi inte kontrollen till så det sket sig ju totalt!

Men jag klippte iaf topparna på henne och sen snackade vi bara lite innan hon skulle börja röra sig hemåt.



När hon hade gått hem så hade jag verkligen ingenting att göra... Så jag satt bara här hemma och väntade på att älsklingen skulle komma hem med våran lilla Mollybus. Stax efter 17:00 så kom en överlycklig liten Molly inskuttandes :D

Vi hann inte göra så mycket innan hon skulle hoppa i säng, men lite soffmys blev det iaf :)

På Fredag så ska Jocke och jag iväg för att skriva faderskapsintyg, ska bli skönt att få det gjort så jag slipper tänka på det :)

Men nu ska jag kolla lite på tv, började precis ett program som jag tittar på!


Puss & Kram
<3

Vad folk tycker ^^
Postat av: evelina fahlström

Svar: Jaa, men tänk om man hade någon typ nördpojkvän? Som bara lever sin egna lilla fantasyvärld eller något? Not good!



Jag är glad åt att vi har så bra gubbar som vi ha :D

2012-02-08 @ 20:15:17
URL: http://fevelina.blogg.se/
Postat av: Mims

Svar: Vadå! Inget fel med att skriva om julen i februari! :O Bara tio månader kvar ju, det är dags att börja planera, så man är klar i tid. :)



Haha, det gick bra det där med filmen... mmm, mycket. :P Tack för klippningen i alla fall. :) Du har ju fortfarande inte kommit hit och tittat på filmen, jag är mycket besviken över det, mycket, mycket. :P

2012-02-10 @ 10:27:19
URL: http://mimsme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0