Helgen

Hej,hej!




Det blev som vanligt inget bloggande i helgen men ska försöka skriva lite lätt om vad som hänt :)


I Fredags så var jag och Jocke hemma hos Amelie och Mattias. Vi käkade lite mat och spelade spel och det var riktigt trevligt :D
Så tack för en mycket trevlig kväll :)



I Lördags när vi vaknade så åkte vi ut till mamma eftersom Mollybusen sov där :) Vi käkade lite frukost och sen så gick vi ut på isen för det var fisketävling där ute. Så vi tänkte att Molly kanske skulle tycka att det var roligt.
Hon tyckte det var roligt när mormor och morfar fick fisk men hon ville inte gärna ta i dom :P Får se om hon kanske vågar sig på det mer i sommar ;)
Efter det så åkte vi hem och busade här hemma hela familjen. Så det blev en mysig Lördag hemma :)


I Söndags så var vi också bara hemma och busade i snöns och bakade lite. Vi var iväg och handlade lite mat bara annars så har vi inte gjort mycket :P

På kvällen så ringde jag till förlossningen för jag hade pratat med ett par stycken som tyckte det var bäst. Jag hade haft huvudvärk i ett par dagar och sen i Lördags hade jag haft flimmer framför ögonen... Så jag ringde dit och dom ville att jag skulle komma upp så dom fick kolla om allt var bra!

Syster min fick hänga med dit upp för Jocke var iväg i Strängnäs och dom ville att jag skulle komma direkt. Så Anna-liisa kom hit och satt hos Molly.

Hur som helst så var det ingen fara med varken mig eller lillskrutten vad dom kunde se. Så jag skulle höra av mig direkt om jag fick flimmer framför ögonen igen, för då skulle dom tydligen ta fler prover!

Hur som helst så tyckte jag att dom var rätt så klantiga där uppe... Den ena var inte speciellt duktig på att göra ultraljud sa han så det kändes ju inte sådär jätte bra. Den andra som kom in som skulle ta blodtryck klarade inte av det heller så det blev jag också irriterad över!

Och när jag låg där inne i rummet som öppnar en annan dörren för att ta in en tjej som skrek som en galning, jag tycker liksom inte att sånt får hända!
Så när jag ska till BM igen så ska jag prata med henne om var hon säger om mina yrselattacker och flimmer!


Det var iaf min helg det :)

Nu ska jag kolla på mammor och minimodeller. Så vi hörs imorgon!


Puss & Kram
<3

Vad folk tycker ^^
Postat av: evelina fahlström

Svar: Jag veeet, det är så hemskt! Jag förstår inte hur dom orkar gå vidare ibland alltså.. sjukt! Men man hittar väl något att kämpa för.. Har du sett programmen? <3

2012-02-14 @ 20:06:39
URL: http://fevelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0