6/2-2012

Hej,hej!




Vi kom aldrig iväg till Vilsta i Lördags... För det blev strul med våran bil så vi kom inte så långt!

Men Molly var lika glad för det, eftersom hon fick vara med pappa och (hjälpa till) med bilen :P
När vi väl hade fixat bilen till Arver så åkte vi hemåt för att bara ha en mysig Lördag hemma :)





Idag så var jag iväg en sväng till barnmorskan för att göra ett extra blodtryck... Det var bättre idag så nu behöver jag inte komma tillbaka på ett till extra iaf :)
Men jag måste tydligen fortfarande ta det lugnt... Och det är ju lättare sagt än gjort med en busig liten Molly i trottsåldern :P


Efter Barnmorskan så kom Jocke och Molly för att hämta upp mig och sen körde Jocke hem oss innan han skulle till jobbet :)

Molly och jag har vart ganska effektiva idag måste jag säga... Vi har städat, diskat, bakat, tvättat ett par maskiner och sen har vi även hunnit met att busa en hel del mellan det :D 

Vi fick även lite besök av mormor och morfar som ville komma och smaka Mollys och min kaka, den blev helt klart godkänd :D 
Dom hade med sig mat hit och den blev helt klart godkänd av oss, riktigt gott var det!!!



När dom hade åkt hem så myste Molly och jag ner oss i soffan och läste lite böcker innan hon ville titta på tv :)
Jag kan meddela att hon var helt slut efter den här dagen, får hoppas hon är skapligt utvilad imorgon så hon orkar med dagis :)


Nu har jag kommit in i en sån här period då jag faktiskt tycker det är jobbigt att lämna Molly på dagis, jag skulle vilja ha henne hemma hela dagarna. Men hon behöver komma iväg till dagis och leka med alla barn där också. 

Min söta lilla Mollybus, jag älskar dig så mycket <3 Jag skulle aldrig klara mig utan dig min fina dotter <3




Ne, nu ska jag ta och läsa igenom alla bloggar innan mammor och minimodeller börjar... Vi får se hur upprörd jag kommer vara efter det programmet, jag brukar ju kunna bli lite upprörd när jag har kollat på det!


Ha det så bra sålänge :)


Puss & Kram
<3

Vad folk tycker ^^
Postat av: Nettan

Skulle inte du ta det lugnt ???? kram

2012-02-07 @ 17:31:39
Postat av: Elin =) 19 år och mamma till Molly<3

Nettan: som sagt det är lättare sagt än gjort :/ Jag blir ju galen om jag inte får plocka undan här hemma och busa med Molly... Men när skruttan hoppar i säng då intar jag också viloläge :D

2012-02-07 @ 19:44:52
URL: http://elinskogsberg.blogg.se/
Postat av: Nettan

men du måste tänka på dig också :):)

2012-02-07 @ 20:21:23
Postat av: Elin =) 19 år och mamma till Molly<3

Nettan: Japp, får bli lite bättre på det... Snart ska ju lillskrutten ut och då blir det full rulle igen :)



2012-02-07 @ 20:31:14
URL: http://elinskogsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0