Barnmorskan :)

Hej,hej!





Idag var jag hos barnmorskan, det såg bra ut bara att jag är på gränsen till att få högt blodtryck. Hon sa att jag är godkänd så det är ingen fara nu... Men fick order om att ta det lugnt hela tiden och att vila så mycket som möjligt!

Hur ska jag lyckas vila så mycket som möjligt och ta det allmänt lugnt med en liten Molly i trottsåldern?!

Jag har inte riktigt kommit på en bra lösning på det problemet. Någon som har förslag? För jag kan ju inte be någon att vara här varje dag så jag får hjälp med lilltösen.

Idag har jag packat upp babykorgen här hemma, så nu står den vid min sida av sängen :)
Det kanske är lite tidigt, men jag måste sysselsätta mig med något så tiden går lite fortare!

Molly blev jätte glad när vi satte upp korgen :) 


På tal om Molly och lillskrutten så fick lillskrutten lite skäll av Molly idag.
Hon satt vid min mage och kände att lillskrutten sparkade till, då sa hon: Aj,aj bebis man får faktiskt inte sparka på mamma! haha :P

Hon är för söt min fina lilla tjej <3

Ne, nu ska jag kolla om det finns något roligt på tv som jag kan titta på :P
Ska nog ringa mamma och prata lite också!


Hörs imorgon.
Puss & Kram
<3

Vad folk tycker ^^

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0