Barnmorskan

Hej,hej!



Igår var jag iväg till barnmorskan och allt såg bra ut förutom mitt järnvärde... Jag mår extremt dåligt av dom där tabletterna så det är lite svårt att ta dom, men hon sa att jag skulle försöka äta dom var tredje dag och se om det kanske blir bättre av det.
Så vi får se hur det går med det :)


Lillskrutten tycker inte om när hon ska lyssna på hjärtat för h*n sparkar på den där grejen så fort hon trycker den mot magen, haha!


Nu börjar det bli ganska jobbigt att bära Molly. Jag har mer ont i ryggen nu än vad jag hade med Mollybusen och sen så är det ju det där j*vla knät som gör jätte ont när jag bär henne :/
Jag vågar inte bära henne i trappor för rätt som det är så sticker knät iväg. Får hoppas att det blir bättre sen när jag börjar med sjukgymnastik!


Nu har vi iaf beställt viasat, så nu går jag och väntar på att jag ska få lite kanaler här hemma.
Det är ganska tråkigt att sitta här hemma på kvällarna i min ensamhet när jag inte har något att titta på och Molly saknar att få titta på händige manny :/

Men det tar väl sin lilla tid innan det kommer antar jag, det brukar ju inte gå fort när man beställer såna där saker.

Ne, nu ska jag läsa lite bloggar och hoppas på¨att dom har skrivit mycket så jag har något att göra ikväll... Sen ska jag leta reda på någon bra film och hoppas på att tiden går fort fram till 22:00!

Hörs sen!

Puss & Kram
<3


Vad folk tycker ^^
Postat av: Anna - Lycklig mamma till Saga & Freja!

Tips! Testa fexim istället, de var de enda som funkade för min mage! De är brustabletter :)



Kram

2012-01-10 @ 21:32:45
URL: http://egopix.blogg.se/firsttimeuser
Postat av: Nettan

Du får äta järnrik mat googla så ser du vad som är bra.... om du inte redan vet :) kram

2012-01-11 @ 07:34:40
Postat av: Sanna Suomela - Eskilstunas Bloggerska!

Hihi ja :D

2012-01-11 @ 07:51:34
URL: http://ssannassuomela.blogg.se/
Postat av: Sara

Hihi jag fick en alldeles fantastisk förlossning så jag är nöjd!

När är bebis beräknad att komma? Minns att förlossningen med Molly tog ett tag och att du hade ganska ont, hoppas det går smidigare denna gång :)

2012-01-12 @ 12:26:20
URL: http://jagoverlevde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0