Blä på dagen!

Hej,hej!





Idag har jag haft enbart otur känns det som... Allt har bara gått illa :/

När jag och Molly väl kom hem så tänkte jag att nu kan jag ÄNTLIGEN sätta mig ner och bara ta det lugnt så inget mer händer... Men nejdå, det första jag gör när jag går in är att gå emot en blomma så den flög ner på golvet så det var bara att börja städa upp det också!

Usch för den här dagen!!

Molly och jag har iaf haft det lite mysigt nu på kvällen, bara suttit i soffan och kollat på Disney :)

Tur att jag har henne, hon lyckas alltid få mig glad <3

Inte nog med att jag har haft otur hela dagen... Idag har jag verkligen haft hemska foglossningar :/ Så mitt sista ryck blir att hänga upp tvätten, sen ska jag sitta helt still i soffan och tycka synd om mig själv :(


Nej, nu tänker jag inte skriva mer för det här blev visst bara ett gnälligt inlägg!


Puss & Kram
<3

Vad folk tycker ^^

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0