Söndag

Hej,hej!


Idag spenderar jag dagen hemma i soffan, för den där härliga febern är tillbaka!
Det här med att vara sjuk gillar jag verkligen inte!!!



Jocke är iväg och jobbar och Molly är iväg med sin farmor :)

Så jag väntar på att mina älsklingar ska komma hem. När dom har kommit hem så blir det bara lite söndagsmys här  hemma :)

Den här helgen har vart lite speciell måste jag säga, men det är skönt att få veta vilka man verkligen kan lita på!
Men nu är iaf det problemet ute ur mitt liv :)

En person som jag aldrig trodde skulle ställla upp för mig på det viset gjorde det, så jag har verkligen ändrat uppfattning om den personen den här helgen!


Igår var vi ute i Grundby och käkade lite mat.
Sara och Macke kom dit så då fick vi träffa deras lilla Ludvig :D Han var jätte söt :)


Snart så har vi våran lilla bebis här också, det är inte många veckor kvar nu. Jag kan ju meddela att jag vill att tiden ska gå ännu fortare nu när jag fick sitta och mysa med lille Ludvig :)

När vi väl hade kommit hem så stoppade vi ner Mollybusen i sängen där hon somnade som en stock :P
Vi båda två var EXTREMT trötta så vi myste ner oss i soffan och kollade på en film innan vi la oss :)
JAG ÄLSKAR DIG JOAKIM
<3


Nu ska jag försöka ta mig till köket och se om jag kan få i mig någon mat... Får se om jag tittar in ikväll och skriver något mer :)

Puss & Kram
<3

Vad folk tycker ^^
Postat av: evelina fahlström

Åh bebis :D Jag har inte fått något sms om namn förresten :(



Berätta om mittendelen BÄBY?! :o

2012-01-22 @ 16:24:49
URL: http://fevelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0