Äntligen!

Hej,hej!

Igår fick jag tid till operation :D
Så den 20 Augusti ska den här jävla gallstenen försvinna :) hoppas att jag klarar mig utan massor av anfall tills dess :)

Älsklingen ska också opereras om 4-6 veckor så vi får se hur vi löser det med barnen... Bara hoppas på att jag opereras först och har lite tid på mig att läka, min operation är ju inte lika stor som Jockes.
Tror inte att det tar så många dagar innan jag mår okej iaf.

Känns som att det är mycket operationer i min familj nu... Jag, Jocke, min syster och min bror också. Och allt inom 2 månader!

Men vi brukar visst köra allt på en och samma gång nu för tiden.


Nu ska jag titta klart på SATC med min underbara Joakim <3


Puss & Kram
<3


Vad folk tycker ^^
Postat av: Sanna Suomela - Distriktschef Eskilstuna Oriflame

Hoppas operationen går bra den 20:e!

Svar: Ja, böckerna är sjukt fängslande..!! :DD<3

2012-07-28 @ 10:02:59
URL: http://ssannassuomela.blogg.se/
Postat av: Evelina - I väntan på den finaste gåvan som finns ♥

Svar: Ja men köp en då! :D Sköönt ju, speciellt sen i vinter, den ska jag mysa runt i med bebis <3

2012-07-28 @ 22:21:17
URL: http://fevelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0