Hejhopp på er :)

Hej,hej!


Godmorgon på er alla :)
Jag sitter i soffan och väntar på att jag ska börja åka till jobbet. Tror inte att det blir så mycket folk på Leos idag eftersom det är fint väder. Men får hålls tummarna för lite folk :)

I lördags så hade vi skaffat barnvakt för Louise och Andreas kom hit :)

Vi skjutsade hem dom strax innan 02:00 men Jocke och jag kom inte i säng försen 03:30, så vi var ganska så trötta igår :P

Tack för en trevlig kväll Louise och Andreas :)



Igår var mamma hemma hos oss ett tag. Hon har ju vart på Öland i en vecka så hon hade saknat barnen väldigt mycket :) Molly blev överlycklig när hon kom, haha :P

På tal om något helt annat så har jag gått ner 22 kg nu :D jag är så jävla glad :D jag väger äntligen mindre än Jocke haha ;)

Ne nu ska jag gå och kolla med Jocke om vi ska röra på oss för han skulle till tippen med staketet innan han kör mig till jobbet :)

Ha en trevlig dag :D

Puss & Kram
<3


Vad folk tycker ^^

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0