Mamsen

Hej,hej!



Jahapp, nu sitter jag här vid datorn igen :)
Har vart ute hos mamma idag med barnen medans Jocke var hos sin pappa och fixade en båt. Blev inte kvar där ute speciellt länge innan jag skulle plocka upp älsklingen min, så ska försöka att åka ut dit en sväng imorgon igen. 

Har inte var så mycket ute hos min mamma på senaste tiden och det känns lite jobbigt, för jag brukar träffa henne varje dag!


Efter det så har vi bara vart här hemma och fixat lite på tomten, nu börjar det iaf se bätter ut ;)

Jag har faktiskt inte så mycket att skriva om idag, så jag ska nog avsluta här och titta igenom alla bloggar och se om dom har skrivit något kul:)


Men ni får ha en toppenkväll :)
Puss & Kram
<3

Vad folk tycker ^^
Postat av: Evelina - I väntan på den finaste gåvan som finns ♥

Svar: Kanske imorgon :) Har ju varit i Motala och just nu orkar jag inte ;)

2012-07-20 @ 21:05:21
URL: http://fevelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0