Smärta

Hej,hej!

Igår körde Jocke in mig till akuten igen för jag låg här hemma och skrek av smärta :/
Kom in på ett rum direkt och fick smärtstillande. Sen fick vi sitta där och vänta i två timmar på att få komma och göra ett ultraljud. Efter ultraljudet var det bara att vänta igen tills läkaren hade tittat på mina bilder.

När läkaren hade tittat klart så kom Jon och sa att det blir en operation. För det går inte att leva med gallsten om det kommer anfall såhär ofta :/
Har fått 6 st extrema anfall på 5 dagar och mellan det har det gjort ont hela tiden.
Så nu väntar jag på att få en kallelse till operation, hoppas att det inte tar för lång tid... Vill verkligen inte få fler anfall :(



Idag ska jag iaf testa att jobba, så håll tummarna för att dom där jävla anfallen håller sig borta idag!

Ne nu ska jag läsa på lite om vad man ska undvika att äta och sen fixa lite lunch till mina älsklingar :)


Puss & Kram
<3


Vad folk tycker ^^

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0