Ett helt onödigt inlägg :)

Hej,hej!




Idag har det vart städdag här hemma :) Molly har hjälpt till och Eddie har sovit väldigt mycket idag så vi hann med mycket innan älsklingen kom hem!


Jag tänker inte skriva så mycket mer om våran dag eftersom det är extremt tråkigt att läsa om städning!

Hur som helst så ska jag iväg på personalmöte snart, så hinner nog inte jätte mycket mer ikväll.
Om det inte blir så sent med mötet så tänkte jag försöka hinna baka mockarutor :) '

Nu ska jag ta och läsa igenom alla bloggar som jag följer och se om det står något kul :)
Ha en trevlig kväll!
Puss & Kram
<3

Vad folk tycker ^^
Postat av: Lotta, klädtokig småbarnsmamma!

Hoppas sommaren hittills varit mysig, vädret till trots!



Har du något Smultronställe i detta avlånga land som du vill dela med dig av? =)



Kram!

2012-06-26 @ 07:20:24
URL: http://lillgrodanskrypin.blogg.se/
Postat av: evelina fahlström

Jag satt också och tänkte om jag skulle göra mockarrutor igår, men blev kladdkakemuffins istället! :) Får ta mockisar en annan dag :)

2012-06-26 @ 15:59:32
URL: http://fevelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0