Ett nytt försök :)

Hej,hej!




Nu har jag beställt en sommar klänning från Nelly... Har ingen aning om den kommer se bra ut på mig eller inte.
Jag har aldrig haft en liknande klänning på mig. Håller tummarna på att den blir skit snygg :D



I Söndags så hade vi dop för våran underbara Eddie <3
Han var verkligen jätte duktigt, han skrek inte något. Han bara var allmänt nöjd med allt :)

Han fick även jätte fina presenter, jag är verkligen helnöjd med dopet :)

Det har hänt extremt mycket sen jag skrev sist så jag orkar inte gå igenom allt faktiskt.


På Fredag är det iaf Midsommar och vi har inte planerat in ett skit än... Jag har iaf tänkt att jag ska köra på kvällen/natten/morgonen som jag gjorde förra året :)

Det blir nog bara en sväng ner till Midsommarstången och sen hem och ta det lugnt med våra busfrön :)


Nu får jag äntligen skriva om att min söta Evelina och hennes sambo ska få sig en söt liten bebis i November :D
Jag är så glad, jag längtar som en tok tills h*n kommer <3 




Nej, nu ska jag mysa ner mig brevid min fina älskling och kolla på film innan vi ska sova :)


Puss & Kram
<3

Vad folk tycker ^^
Postat av: evelina fahlström

Jaaa, supermys! :D

2012-06-20 @ 17:00:34
URL: http://fevelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0