Sjuk,Sjuk,Sjuk och åter igen SJUK!

Hej,hej!'



Jag är så j*vla trött på att vara sjuk!!! Kunde inte min kropp nöja sig med att få lite ont i halsen?! Nej den ska vackert dra på sig en j*vla massa feber också :(
Idag hade jag 39,9 efter att jag hade tagit ipren! Vill inte ens veta vad jag hade innan... Nu har jag proppat i mig en hel del tabletter till men dom börjar visst släppa nu känner jag, för nu börjar det dunka i huvudet igen :(

Hoppas att febern försvinner inatt så att älsklingen kan gå till jobbet igen. Tråkigt att han ska behöva vara hemma när jag är sjuk :/


Finns inte så mycket mer att skriva om för jag har bara legat på soffan hela dagen och sovit.

Men jag återkommer imorgon och är förhoppningsvis av med febern då!










Puss & Kram
<3

Vad folk tycker ^^
Postat av: evelina fahlström

Svar: Jaa och tänk att det kan vara så underbart att vara tjock! Även fast jag ännu inte är så tjock ;) <3

2012-07-02 @ 16:38:18
URL: http://fevelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0