VÄRME <3

Hej,hej!




Idag har det verkligen vart skönt ute, jag som nästan hade gett upp hoppet om att få se solen igen :P


Meningen var att jag och Molly skulle åka ut och fiska idag, men det hann vi tyvärr inte med :(
Tror faktiskt jag blev mer besviken än vad Molly blev över att vi inte fick tid till det :P


Hur som helst så har det vart en helmysig dag fast än vi egentligen inte har gjort något speciellt!

Dom ringde från jobbet idag och jag ska jobba på Fredag :) Tur att Jocke är ledig då så jag slipper ordna barnvakt iaf. Jag älskar verkligen mitt jobb det är så kul :D



Undra var vi ska hitta på imorgon då... Jocke ska iväg och åka cross så han blir ju borta hela dagen :/ 

Nej nu ska jag ta och läsa igenom lite bloggar och se om det har hänt något kul, vi hörs och syns :)

Puss & Kram
<3

Vad folk tycker ^^

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0