1 dag kvar <3

Hej,hej!




1 liten dag kvar som sagt... Nu tycker jag att bebis kan känna lite press på sig att ta sig ut. För h*n måste komma imorgon innan klockan slår 00:00 annars tänker jag isolera mig i min sköna säng tills h*n vill ut!

Det är verkligen jobbigt nu och jag vet hur jobbigt jag tyckte det var att gå över med Molly i två veckor. Vill verkligen inte ha det så igen!


Jag kan inte njuta av det sista av graviditeten som alla säger för nu vill jag bara att bebis ska komma ut. 
Dagarna går ju verkligen med snigelfart fram... 

Så om ni vill kan nu ju hålla alla tummar och tår ni har åt mig, då kanske bebis vill titta ut i tid :)

Idag var jag nere på stan med mormor och köpte lite kläder till Molly som hon kan ha på Fredag när jag fyller 20 :)
Efter det så åkte jag till dagis och hämtade upp min söta lilla Molly. Vi vart utbjudna på mat hos mamma så vi åkte direkt ut dit.
Vi  blev inte kvar där speciellt länge för jag ville bara hem och mysa ner mig i soffan med Molly <3


Så kvällen har vi spenderat med att titta på Nicke nyfiken :) Allt blev ifs jätte tråkigt när Molly var tvungen att gå och lägga sig.
Så nu sitter jag bara och väntar på att Jocke ska sluta så han kan roa mig lite :P


Ne, nu ska jag läsa lite bloggar och sen försöka hitta något att pyssla med tills Jocke kommer hem!


Puss & Kram
<3



Vad folk tycker ^^
Postat av: Sanna Suomela - Eskilstunas Bloggerska

Hihi beställda från nelly.com

Storlekarna där stämmer väldigt bra så du vet, om du skulle beställa ngn gång :D



Hihi ja, men gud va bra! =) Jag mår lite upp och ned just nu men men, kram på dig!<3

2012-03-20 @ 22:37:16
URL: http://ssannassuomela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0