2 dagar kvar <3

Hej,hej!



2 dagar kvar tills lillskrutten är beräknad att komma då... Och inte är det något på gång här inte. Blir nog att vara gravid i 2 veckor till helt enkelt!

Det finns ju inget att göra för att få igång det heller... Så nu har jag parkerat mig i soffan och tänker sitta där tills bebis vill ut. Eller iaf sitta där så mycket som möjligt tills bebis vill ut!

Det känns faktiskt som att jag kommer få vara gravid för resten av mitt liv ungefär, jag är ganska trött på att vara gravid nu och har blivit extremt otålig!

Förlåt för allt mitt gnäll.

Idag har Molly och jag vart ute hos mamma en sväng. Blev bus ute i blåsten :P

På väg hem så fick vi svänga förbi på Arver för att lämna huvudvärkstabletter tills Jocke så han skulle orka jobba resten av dagen. Stackarn börjar bli förkyld han också :/ 


När vi kom hem så började vi göra iordning mat direkt för mamma skulle komma förbi och käka lite. Så idag blev det spagetti och köttfärssås :) 
Molly fick välja mat, haha!

Efter maten så åkte mamma hem direkt så Molly och jag började fixa lite med tvätten. Men hon var så trött ikväll så efter ett litet tag så ville hon lägga sig och soffan för att kolla på Mumin innan hon skulle sova :)

När jag var klar med att plocka undan allt efter dagen så var det natti natti för Mollybusen :)


Nu sitter jag här för mig själv och har allmänt tråkigt... Tvätten är snart klar så ska snart hänga upp den sen vet jag faktiskt inte vad jag ska hitta på!

Nu ska jag ringa mamma och snacka lite skit innan mentalist börjar :)
Skriver mer imorgon!
Just ja, det är ju faktiskt 4 dagar kvar tills jag fyller 20 också ;)

Puss & Kram
<3

Vad folk tycker ^^
Postat av: Sanna Suomela - Eskilstunas Bloggerska

Åh tänk att det snart är dags :O och lilla Molly som har blivit så stor! :) Hoppas allt går bra och att både du och Jocke mår bra, du får hälsa! Kram på dig Elin <3

2012-03-20 @ 10:00:22
URL: http://ssannassuomela.blogg.se/
Postat av: Lotta, mamma till Lucas

Hej!



Vilken mysig blogg du har! Ska vi ta Bloglovin- följe?



Hoppas bebis snart tittar ut =)

2012-03-20 @ 15:13:50
URL: http://lillgrodanskrypin.blogg.se/
Postat av: Lotta, mamma till Lucas

Vad roligt! Då lägger jag till dig på Bloglovin med en gång =)

2012-03-20 @ 21:19:00
URL: http://lillgrodanskrypin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0