5 dagar över

Hej,hej!


Ja mitt humör är ju inte det bästa nu kan jag meddela!
Mår piss och inte är det någon bebis på väg än iaf.




Imorgon så fyller mamma år så då ska vi fira henne :) ska försöka vara på bättre humör då om det går!


Jag har inte så mycket att skiva om eftersom jag inte mår bra så kan jag inte göra något om dagarna. Får hoppas att bebis vill ut snart så jag kan få må bra igen, jag blir galen på det här!

Nu ska jag bädda ner mig i soffan och vänta på att min älskling ska komma hem<3


Puss & Kram
<3


Vad folk tycker ^^
Postat av: evelina fahlström

Svar: Hon gick över precis lika mycket som du gjorde, sex dagar :D



Jag sa det till mig själv när hon födde på söndagen (måndagen var exakt en vecka efter) att du säkert skulle få på tisdagen (onsdagen är ju exakt en vecka efter) och hade jag rätt?! JA DET HADE JAG :D <3<3

2012-03-27 @ 12:45:46
URL: http://fevelina.blogg.se/
Postat av: Lotta, klädtokig småbarnsmamma!

Åh, jobbigt! Ta hand om er!

2012-03-27 @ 16:23:47
URL: http://lillgrodanskrypin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0