6 dagar kvar :)


Hej,hej!




Idag är det 6 dagar kvar och jag har absolut inga känningar om att det skulle vara på g idag heller!

Får se om jag blir tvåbarnsmamma innan jag fyller 20 eller inte, som det känns nu så kommer jag bli 20 innan lillskrutten tänker titta ut :/

Jag börjar ju bli deprimerad... Jag kommer säkert få gå över :( Gå över tiden är verkligen allt annat än kul!

Vad ska jag planera för kul dom här dagarna så jag kan tänka på annat?!

Det är iaf skönt att vi tar helg här hemma idag så Jocke är hemma hela dagarna, för då kan han och Molly få mig att tänka på annat... Förhoppningsvis :)

Idag har det inte hänt något speciellt faktiskt. Hoppas på en roligare dag imorgon :)


Jag tänker inte sitta här och skriva ett jätte tråkigt inlägg bara för att jag ska skriva, så ni får vänta med att läsa mer tills imorgon :)


Puss & Kram
<3

Vad folk tycker ^^
Postat av: evelina fahlström

Nej idag har det ju inte hänt något speciellt alls.. så tråkigt att bo långt ifrån dig BÄBY<3

2012-03-15 @ 21:04:11
URL: http://fevelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0