8 dagar!

HEj,hej!



Idag är det som sagt 8 dagar kvar tills lillskrutten är planerad att komma och det syns inte till någon bebis än... Inte ens ett liten tecken på att h*n skulle vara påväg :(

Men,men idag så fick förlovningsringen inta sin plats i badrumsskåpet för nu har jag för mycket vätska i kroppen och jag vill inte gärna att den sväller fast på fingret :P
Fick faktiskt ha den kvar längre på fingret den här graviditeten :)
Det känns lite konstigt att inte ha den på och det ser verkligen konstigt ut att den inte sitter där. Så jag kommer sakna min fina lilla ring :(


Idag så har jag vart en sväng ute hos mamma. Gick en promenad med hundarna i det fina vädret och sen så hann jag även med att sitta ett tag i solen innan jag åkte och hämta finaste lilla Molly på dagis :)

Efter dagis så åkte vi förbi Arver för att hälsa på Jocke. Molly älskar verkligen att åka dit :P
Vara med pappa på jobbet, det ni ;) 

När vi kom hem så började vi med maten direkt, fick bli stress matlagning idag för Jocke kom hem och käkade på lunchen. Så idag var Molly en riktigt lycklig unge :)

Först få träffa pappa på jobbet och sen så kommer han hem och äter med oss :D Jag älskar verkligen att se mina fina älsklingar tillsammans, det finns inget bättre :)



Jaha, nu har jag inte så mycket mer att skriva om. Ska nog ta och läsa igenom lite bloggar och sen bara mysa ner mig i soffan tills Jocke kommer hem :)

Imorgon blir det magbild och text till det också :)


Puss & Kram
<3

Vad folk tycker ^^
Postat av: evelina fahlström

Allt bara låter så mysigt med eran familj, jag vill också <3 Varför har du inte ringen på ett halsband? :D



Svar: Haha den är söt :D Längtar efter nästa bild lite i alla fall, hihi! Bara en vecka kvar idag! <3

2012-03-14 @ 09:09:27
URL: http://fevelina.blogg.se/
Postat av: Linn

Svar: Tror inte det, det är ju så klart en emmaljunga ;) Du kan få se den ikväll när ni ska komma! (:

2012-03-14 @ 11:04:15
URL: http://linnhademalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0