9 dagar kvar

Hej,hej!



Här sitter jag i soffan och är glad över att det bara är 9 dagar kvar till bf :P

Det syns inte till några värkar eller något annat som skulle kunna tyda på att det är en förlossning på väg... Så det är ju tråkigt!

Som det känns nu så blir det nog likadant som med Molly... jag kommer helt enkelt sitta här i vecka 42+0 och fortfarande vara gravid :(
Får försöka att tänka på massa annat, vilket inte är det lättaste!


Tur att vi redan har en busunge för hon kan ju iaf underhålla mig när hon är vaken, haha :P

Ikväll har jag verkligen ingenting att göra.... Så jag ska bara sitta och vänta på att min älskling kommer hem från jobbet. Jag hade velat ta mig ut på en promenad men det kan jag inte göra, för jag kan ju inte lämna min söta lilla Mollybus ensam hemma <3

Får bli en promenad imorgonbitti ist :) Då kanske jag får med mig både Jocke och Molly ;) Jag tror ifs att dom båda hällre stannar hemma på tomten och busar :P



Men,men nu börjar snart Mentalist så jag ska avsluta det här inlägget och kolla på det :) Kanske skriver ett till sen om jag har något att skriva om :D


Puss & Kram
<3

Vad folk tycker ^^
Postat av: evelina fahlström

Svar: Åh då tror vi på samma :D har ni tänkt mer på namn? :) <3



Svar 2: Visst är det fina skor? :D

2012-03-12 @ 20:17:16
URL: http://fevelina.blogg.se/
Postat av: Elin

Ohh, du har ju inte många dagar kvar! Du får passa på att njuta av magen som du kanske kommer sakna sen ;) fast då har du ju en liten att mysa med!! Nu längtar jag ännu mer efter våran ska titta fram

<3

2012-03-13 @ 20:25:57
URL: http://enrosagerbera.blogg.se/gravid

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0