Jag lever

Hej,hej!


Jag lever och har fortfarande inte fått någon bebis.

Har vart lite mycket i helgen bara känns det som. I Fredags så fyllde jag ju hela 20 år:)
Det blev en perfekt 20-års dag tycker jag, så jag är riktigt nöjd :D


Jag har och mår inte så bra så därför har jag inte haft någon tid till att blogga. Jag hoppas att den här lille bebisen vill ut nu snart för jag orkar inte med att må dåligt längre!!!!


Plus att jag vill kunna busa med min underbara lilla Molly utan att vara rädd för att jag ska svimma vilken sekund som helst :/
Så ett stort förlåt till min underbara dotter för att jag är så tråkig och inte kan göra ett skit i princip :(


Ne nu ska jag lägga mig till rätta för Jocke ska massera min rygg så den kanske blir lite bättre iaf!

Måste även säga tack till alla mina underbara familjemedlemmar och underbara vänner som orkar stå ut med mig och hjälper mig så mycket <3

Puss & Kram
<3


Vad folk tycker ^^
Postat av: Lotta, klädtokig småbarnsmamma!

Ta hand om dig/ er! =)

2012-03-26 @ 09:15:11
URL: http://lillgrodanskrypin.blogg.se/
Postat av: Linda Pettersson

Tack så mycket Elin, kramar till dig med och hoppas du mår bättre snart och att den lilla kan komma ut! <3 :)

2012-03-26 @ 09:47:45
URL: http://ladypee.devote.se
Postat av: evelina fahlström

Svar: Varsågod :D <3



Ja det ska hon :) Hon skrev det på sin blogg, 6/8 :) En liten pojke ska dom ha :)

2012-03-26 @ 11:43:11
URL: http://fevelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0