Onsdag :)

Hej,hej!



Känns som att jag aldrig har tid för att sätta mig vid datorn längre... Blir bara snabba inlägg såhär över telefon ibland.

Har lite att göra... Mina helt underbara barn såklart :) sen så är det städ,plock,tvätt och allt annat med huset :P tränar även lite på kvällarna så det är alltid något :)

Men snart är det helg och då ska jag sätta mig ner för att skriva om förlossningen :) så nu får hålla ut en liten stund till ;)

Nu ska jag gå och slänga in en tvätt till och plocka ur diskmaskinen :)

Puss & Kram
<3


Vad folk tycker ^^
Postat av: Sanna Suomela - Eskilstunas Bloggerska

HEJ! Skulle du vilja hjälpa mig? Rösta på mig i en tävling, jag är med och tävlar om att bla. hamna på omslaget i ett Magazine.



Lägg en röst på Sanna Suomela och säg till när du röstat så länkar jag dig sen i min blogg som tack! Här är länken: http://oriflameworldtour.com/index.php?ln=SE&sub=3&page=1 Tack på förhand! <3

2012-05-03 @ 09:52:44
URL: http://ssannassuomela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0