Allt och inget som vanligt :D

Hej,hej!
 
 
 
 
Idag är en sån där dag då jag har extremt mycket att skriva om men vet inte riktigt i vilket ände jag ska starta, haha!
Vilka problem jag har ;)


Satt iaf tidigare ikväll och kollade lite på gamla bilder, riktigt gamla bilder(PINSAMT!!)
Hur som helst så tycker jag det är extremt irriterande att jag ser hur jäääävla mycket jag har gått upp i vikt under dom senaste åren, men jag kan omöjligt se att jag har gått ner ett enda gram dom senaste månaderna :O
 
Jag börjar tappa intresset för att gå ner nu, bara för att alla andra säger att det syns men jag ser inget. Känns som att folk bara säger det för att vara snälla mot mig.
Jag ser ju självklart på vågen att det går neråt, men jag vill se i spegeln att jag blir mindre!

Ska det vara så svårt för en själv att se sånt?!
Jag är trött på att vara fet som ett svin, som jag själv tycker att jag är!!!

Nej, får hitta mig en träningskompis som puschar mig till tusen och lite till, för jag ska se att jag blir mindre!
 
Ska sluta klaga om mitt kassa självförtroende nu och hoppa in på något annat av alla mina tankar idag!

 
Sitter här och klickar runt lite på internet för att hitta något kul jag kan ge till min älskade på julafton... Men det är inte många ideérsom kommer upp kan jag meddela. Jag brukar ALDRIG ha problem med att hitta på julklappar/presenter men iår är det svårt.

Så om ni har någon bra idé som jag kan jobba ifrån så är det bara att kommentera ;)




Nej, nu tänker jag sluta vara blyga Elin här på bloggen och inte våga skriva vad jag vill!
Meningen med den här bloggen är ju faktiskt att jag ska kunna skriva vad jag vill och få ur mig det helt enkelt!


Så jag återgår till min viktnedgång... För det enda jag har märkt är att mina bröst har försvunnit, och jag HATAR det!
Jag vill ha tillbaka mina bröst men vill blir mindre, usch har fått så extremt dåligt självförtroende över att dom bara blir mindre och mindre :/
 
Jag är extremt bröstfixerad och det är nog det jag bryr mig mest om på min kropp!
 
Jag skulle verkligen vilja göra en bröstförstoring när jag är nöjd med vikten men vet faktiskt inte om jag vågar bli sövd en gång till. Jag tycker det är väldigt obehagligt att bli det.
Ska jag sluta må dåligt över min kropp så får jag nog jobba på min rädlsa över att bli sövd.
 
Ja nu vet ni hur jag känner över det iaf :)
Sen får ni tycka att jag är knäppare än vad jag brukar vara om ni nu känner för det ;)


Vill ha tillbaka denna kropp (förutom brösten) :D
Magen kommer dock aldrig bli lika fin igen pga alla mina bristningar men lika smal kan jag iaf bli :)
KÄMPA NU ELIN!


 
Lite bilder från maskeraden :)
 
 
 
Fler bilder kommer den dag jag får bilder från alla andra :D
 
Puss & Kram
<3
 
 
 
 

Vad folk tycker ^^
Postat av: Michaela Savela

Du är jätte duktig Elin! Ett tips är att ta foton eller mäta! Då kommer du märka ännu mer att du gått ner i vikt :) kämpa på! Hade jag inte haft handboll så ofta så hade jag kunnat vara din tränings kompis :):)

2012-11-09 @ 21:36:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0