Hej hopp =)

Hej,hej!
 
 
 
 

Ursäkta för dålig uppdatering!


Jag, Molly och Eddie är genomförkylda och det har vi varit ni ett tag, så man orkar inte med så mycket mer än att ta hand om dom.
 
Var och jobbade igår och det var nog inte sådär jätte smart av mig, jag kände att jag var lite hängig så jag tog febern när jag kom hem och då hade jag 39,8 graders feber :/ 
Så blev soffan hela kvällen och så gick jag och la mig tidigt... Idag tror jag att min feber är lite längre iaf så man klarar av dagen.
Lilla Eddie har fortfarande feber så han ligger och sover just nu. Molly var feberfri idag men hennes hosta håller i sig så hon ligger helt slutkörd i soffan nu och kollar på disney... Stackarn får ju inte sova någonting pga hennes hosta :/
 
 
Hade tänkt åka och köpa julbelysning idag men det blir tyvärr inställt eftersom vi är sjuka... Får helt enkelt ta fram all belysning inne ist, så vi får lite fint här hemma :)
Blir så glad när man äntligen får sätta upp all belysning :D Så fint med alla stjärnor och adventsljusstakar :)
 
 
På tal om något helt annat så skrev jag ju i mitt förra inlägg att iaf en bebis skulle vara ute innan helgen... Så båda bebisarna bestämde sig för att titta ut på lördagen(17/11) :D
Evve fick en liten pojk och Louise fick en liten tös :D 
 
Så jag längtar extremt mycket efter att få träffa dom små, vågar inte träffa någon sålänge jag är såhär sjuk... Vill ju inte smitta ner någon liten bebis :)


 
Nej, nu ska jag gå och börja ställa upp alla ljusstakar :) Ha en trevlig dag :D


Puss & Kram
<3
 
 
 
 

Vad folk tycker ^^

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0