Nov. 14, 2012

Hej,hej!

Datorn har hamnat ute hos mamma igen, om ni undra varför det blev dött...
Hon använder den inte den här gången heller så får hämta hem den imorgon igen.

Igår var jag och såg breaking dawn part 2!!!! Älskade filmen den är helt underbar!
Vill se den igen, så ikväll ska antagligen jag och Jocke se part 1 för den har han inte sätt, så kan vi gå på bio och se part 2 ;)

På tal om något helt annat så går jag på helspänn här hemma och väntar på att Evve eller Louise ska säga att det är dags för deras bebisar att titta ut :D
Men båda dom där bebisarna verkar vara lite envisa:P
Innan söndag ska minst en bebis ha kommit ut, så ni vet det, Evve och Louise :D

Nu ska jag gå och vika lite tvätt innan jag ska mysa ner mig i soffan för att invänta greys anatomy :)
Ha en trevlig onsdags kväll!

Puss & Kram
<3


Vad folk tycker ^^
Postat av: Evelina - I väntan på den finaste gåvan som finns ♥

Haha okej, spännande och se vems det blir då ;)

2012-11-15 @ 08:52:51
URL: http://fevelina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0