Torsdag

Hej,Hej!
 
 
 
 

Igår köpte jag in alla kläder till maskeraden som är på Lördag :) 

Vi hade beställt kläder från ett ställe och det var planerat att vi skulle ha vart clowner men nej så blev det inte... För den där jävla sidan krånglade så dom skickade och sa att dom faktiskt inte fanns i lager fast än jag beställde dom för lääänge sen och då fanns dom i lager!

Hur som helst så löste jag det :) Vi kommer bli såååå snygga ;)

 
Idag så ska vi åka till kusinvitamin och fira honom lite, vet dock inte vad jag ska hitta på till honom... Det står still i mitt huvud!
Får ta och ringa till hans syster och kolla om hon har något bra förslag :)

Idag hoppade min bästa Evve in i 38 fulla veckor :O Lillgrodan är snart här :D

På Fredag så ska jag äntligen få träffa min underbara Evve, jag saknar henne så mycket <3
Såhär svårt har det nog aldrig vart för oss med att få ihop en dag som båda kan, men nu har vi iaf lyckats ;)
 
 
 
Men ,men nu börjar Eddie låta inne i sängen så ska gå och busa med honom :)

Ha en trevlig dag!

Puss & Kram
 

Vad folk tycker ^^
Postat av: Evelina - I väntan på den finaste gåvan som finns ♥

Haha nej nu har vi varit riktigt kassa på att passa in datum ;) Så får hoppas att ingen bebis bestämmer sig för att förstöra för oss nu, haha! <3<3

2012-11-01 @ 18:17:27
URL: http://fevelina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0