håltagning!

Hej,hej!
 
 
 

Nu har det vart helt dött här igen... Var min söta Evve som påminde mig om att jag inte hade skrivit något på jätte länge :O
Blir så när bäbara datorn står ute hos mamma för att hon ska lära sig lite... Men känns ju som att jag kan ta hem den igen för hon har inte rört den sen jag lämnade ut den :/

Medans jag har vart borta från bloggen så har Mollyplopp hunnit fylla 3 år :D 

Min lilla tjej börjar verkligen bli stor nu :)
Känns fortfarande som att det var igår vi fick våran lilla busunge :P <3

 
Min fina lilla tös <3

Idag har jag och Molly vart iväg och tagit hål i öronen på henne :)
Hon har tjatat i flera dagar om att hon vill ta hål, så idag bokade jag en tid till det. Men jag trodde faktiskt att hon skulle ångra sig när hon väl satt där. Har förklarat för henne att det skulle göra jättejätte ont när hon tog.
Men när hon kom dit så valde hon bara örhängen och sen så satt hon så stilla i stolen medans hon tvättade Mollys öron och målade dit prickar :)

Sen förklarde hon hur hon skulle göra för Molly :) Sen så ville Mollyplopp hålla mig i handen och det fick hon såklart göra, poff sa det sen och dom var på plats. Inte ett ljud gjorde hon ifrån sig, hon sa inte ens aj :P
Jag trodde att hon skulle skrika som en stucken gris eller gråta iaf, men nejdå :)
Direkt efter sa hon bara: Ska vi gå nu :D 
Hon fick två kakor av hon som tog hålen också, så det blev jätte bra :D


Nu sitter hon och kollar på smurfarna inne på sitt rum :) 
lilla Eddie ligger och sover som en stock i sängen och Jocke väntar på att jag ska bli klar med mitt inlägg så vi kan kolla på en film :)

Så jag ska avsluta här och sen läsa igenom några bloggar lite snabbt innan jag stänger ner helt ;)


Hoppas ni får en mysig Fredagskväll med mycket mys :D

Puss & Kram

Vad folk tycker ^^
Postat av: Lotta, klädtokig småbarnsmamma!

Hoppas ni får en mysig fredagskväll! =k)

Svar: Tackar :D
Elin Skogsberg

2012-10-19 @ 21:27:56
URL: http://lillgrodanskrypin.blogg.se
Postat av: Evelina - I väntan på den finaste gåvan som finns ♥

Jippie ett inlägg! :D

2012-10-20 @ 11:13:17
URL: http://fevelina.blogg.se
Postat av: Linnsan

Tänk att hon har varit så liten, lilla Molly ;) <3

2012-10-24 @ 11:14:59
URL: http://linnhademalm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0