Med risk för påhopp!

Hej,hej!
 
 
 
 

Jag kommer antagligen bli lite påhoppad efter att ha skrivit det här men skit samma!



Hur som helst så är det ju en kille här i Eskilstuna som har hoppat framför tåget, vilket inte är första gången det händer här i Eskilstuna.

Jag måste bara få säga att jag kan verkligen inte tycka synd om honom... Ni får tycka att jag är känslokall och sådär men dom det är synd om i det här fallet är ju för det första han/hon som körde på honom... Sen alla hans nära och kära!

Usch jag blir något så extremt arg på sånt här, det är så själviskt att ta livet av sig. Det går ALLTID att lösa problem på något höger eller vänster. 
Sen tycker jag det är jävligt elakt att ta livet av sig på någon annans bekostnad. Ska dom nu ta livet av sig så blanda fan inte in andra person i det hela!
 
Det var lite av det jag hade i tankarna idag!
 



Nu ska jag gå och få i mig lite frukost och sen ska jag packa ihop för dagen. Ska iväg till stan eller tuna park med mamma för att köpa en ordentlig overall till Eddie för nu är det verkligen inte varmt ute längre, BURR!!!
Men jag kanske hoppar in och skriver ett inlägg senare vem vet ;)

Puss & Kram
 

Vad folk tycker ^^

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0