SKOR

Hej,hej!
 
 
 

Här sitter jag framför datorn och tittar på skor, såklart ;)

Har hittat ett par som jag verkligen vill ha, så ska prata med mannen här hemma och se vad han säger om det!

Jag antar att hans första kommentar kommer vara: Du har ju redan skor så det räcker i flera år framöver så jag tycker att det är extremt onödigt!
Får se om han är på bra humör, då får jag nog beställa dom :D 
Han brukar inte vara helt omöjlig faktiskt, även om han försöker ;)


Ska åka över till Linda också, skulle ju få prova hennes skor så jag vet vilken storlek jag kan ha :)
 

 
 
 
Idag så åkte jag och barnen ut till min mormor och morfar för Molly blev ledsen igår när hon inte fick fika ute hos dom igår när jag och Jocke hämtade upp henne. 
Så idag har hon vart på jätte bra humör :)

När vi kom hem så fixade vi lite mat och sen så hjälpte Molly mig med att få Eddie i säng, våran duktiga lilla tjej!

När Eddie hade somnat så blev det lite myspys i soffan innan det blev natti,natti för Molly också :)


Jocke kom hem tidigare idag också för det fanns tydligen inget att göra, så nu får han vackert sitta i soffan och vänta på att jag ska bli social för jag är inte riktigt klar vid datorn, haha! Det är inte bra när han kommer hem tidigare för då spricker min tidsplan :P
Men nu ska jag avsluta här och läsa lite bloggar och sen ska jag mysa ner mig i soffan med min underbara älskling <3





Puss & Kram

Vad folk tycker ^^

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0