Torsdag :)

Hej,hej!
 
 
 

Nu fick jag lite tid till att sätta mig vid datorn. Eddie och Jocke ligger i soffan och sover så mysigt och Mollymus är på dagis så jag har absolut igenting för mig!

I Tisdags och igår så har jag vart och hjälpt mamma med ett flyttstäd ute i Grundby... Ska antagligen tillbaka idag igen och göra klart det sista :)
Det är faktiskt ett riktigt roligt hus att städa, allt flyter på riktigt bra så tiden bara springer iväg när vi har vart där :P
Plus att det är riktigt roligt att jobba med mamsen såklart ;)

Igår sov vi ute i Grundby hos Jockes mamma för hon hjälpte Jocke med barnen eftersom han inte kan lyfta dom än. Tur att vi har folk som hjälper oss :)

Får se om vi sover hos dom idag också eller om hon orkar sitta här tills jag är klar!
 
På Fredag har jag en ledig dag för att ladda upp för jobb på Leos Lekland :) Jag är så extremt lycklig över att kunna jobba igen, jag ÄLSKAR det :D

Idag firar Mollys dagis att dom har haft öppet i 5 år, så dom skulle få popcorn idag. Molly hoppade av lycka in på dagis idag när jag lämnade henne haha :P

Har lovat henne att alla vi tre ska komma in när vi hämtar henne idag eftersom det är lite firande :)
Hon vill ju visa Eddie alla balloger som dom skulle blåsa upp sen ;)



Ne nu har jag väl inte sådär jätte mycket mer att skriva om, så jag ska ta och stänga ner här och sen ta mig till tvättstugan för att slänga in en tvätt :)

Men ni får ha en mysig Torsdag alla fina människor :)
 
 

Puss & Kram
<3
 

Vad folk tycker ^^

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0