afro

Hej,hej!
 
 
 
 

Idag vaknade jag av att min rygg började värka.. Men jag tog mig en tablett direkt så det hann inte bli sådär jätte jobbigt.
 
Vi sov ute hos mamma inatt för barnen var där igår när vi var hemma hos min syster och hennes sambo  :)
Så Jocke och barnen åkte hem så jag fick ligga kvar och sova tills värken släppte helt. Mamma fick skjutsa in mig när jag vaknade till liv :)
 
 
 
När jag kom hem så blev det bus med barnen innan jag åkte iväg till träningen.
 
Det blev såklart ett afro-pass idag som jag kör varje Måndag :)
Imorgon är det intevall/flex pass som gäller och jag är lite nervös inför det måste jag erkänna :P
 
Men jag SKA klara av det även om min kropp säger att jag inte gör det :)
 

 
Imorgon så börjar inskolningen på dagis för Eddie :)
Så jag kommer spendera förmiddagen på dagis imorgon, hoppas det går bra med inskolningen :)
 
 
Men det skriver jag såklart om imorgon =)
 

 
Nu ska jag återgå till läsandet av 50 nyanser av honom :)
Är redan fast i boken efter 2 kapitel, så det måste vara en bra bok :)
 
 
Ha en trevlig kväll alla fina människor :)
 
 
Puss & Kram
<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Vad folk tycker ^^

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0