dagis

Hej,hej!
 
 
 
 

Idag var ju Eddies första dag på dagis och det har gått galant :)
 
Mina barn är ju inte särkilst blyga av sig och dom är väldigt framåt så han älskar dagis lika mycket som sin syster!
 
Vara bara där i 2 timmar idag... Men han lekte med barnen och utforskade stället på egen hand också.
När vi skulle gå och äta ville han följa efter hon som är med och skolar in honom, vilket både jag och hon tycker är ett bra tecken :)
 
Det var blodpudding idag så jag hoppade över att käka där... Eddie tyckte att maten var sådär, men han petade i sig lite av allt iaf :)
Efter maten så var det sovdags för barnen så då gick vi och hämtade Molly för att åka hemåt!
 
Imorgon blir det dagis från 09:00 - 14:00....vi ska testa att få honom att somna där imorgon, vilket jag nästan är helt säker på att det inte kommer gå!
 
Kommer packa med mig en bok imorgon för Eddie och Molly leker båda på egna håll så det blir lite lätt tråkigt att bara sitta där :P
 

 
Efter dagis så åkte vi ut till mamma eftersom det var så fint väder idag... Eddie somnade som en stock direkt när vi kom till mamma så jag, Molly och mamma gick ut under tiden han sov.
Molly sprang runt och fixade med lite allt möjligt (vilket hon alltid gör när vi är hos mamma) medan jag och mamma satt och solade i det underbara vårvädret :D
 
Fick faktiskt lite linjer efter linnet idag, sånt gör mig verkligen lycklig :D
 
 
När vi väl kom hem så blev det lite städ här hemma innan det var dags att natta barnen.  Molly ville hjälpa till att natta Eddie idag så det fick hon göra också :)
 
När Eddie hade lagt sig i sängen så hoppade Molly ner i sin säng för att kolla lite på Alfons, tror hon tittade i max 10 minuter innan hon snarkade som en liten galning där inne :P
 
 

 
Själv har jag suttit och läst femtio nyanser av honom, jag är helt beroende av den boken!
Rekommenderar den till ALLA och jag har bara läst 12 kapitel  :P
 
Tack Louise för att jag fick låna boken av dig :D
 
När jag har läst ut den här ska jag gå ner på stan och köpa alla tre böckerna :)
 
 
 
 
Nej, nu ska jag ta och läsa igenom lite bloggar och sen prata lite med min kära vän Evelina :)
 
Ha en trevlig kväll!
 
Puss & Kram
<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Vad folk tycker ^^
Postat av: Linda

Tack kära du <3

2013-04-02 @ 21:12:27
URL: http://thestoryoflilo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0