Emil Skogsberg & Jenny Pettersson

Hej,hej!
 
 
 
 

För typ 1 år sen så satt jag här på min blogg och skrev om hur mycket jag HATADE en människa och hur mycket jag störde mig på den här människan för att hon trängade sig på i mitt liv igen efter att ha sårat mig så pass mycket!
 
 
 
Men det jag vill komma till idag är att jag faktiskt har ändrat åsikt helt och hållet (var visserligen ett tag sen) om henne!
Jag är väldigt glad över att hon finns i min brors liv och hon har vuxit enormt i mina ögon.
 
 
Så Jenny, jag vill be om ursäkt för allt elakt jag skrev om dig i min blogg även om du läste det eller inte så är jag ledsen över att jag skrev det så öppet inför alla människor.
 
 
Jag har nog faktiskt aldrig hatat dig... Jag har nog bara vart extremt ledsen över det som hände eftersom jag såg dig som en så bra vän. 
Men som sagt så är jag glad över att vi kan prata och umgås så bra idag :)
 
Jag ser dig som en bra vän igen och det vill jag att du ska veta!
 
Jag vill även tacka både dig och Emil som fick mig att ta steget till att faktiskt ändra syn på dig på det viset!
Det har jag aldrig gjort förut och det är en sak som är väldigt svår för mig att göra :)
Så TACK!
 
Hoppas du och Emil håller ihop nu, för ni är underbart fina tillsammans! 
Jag har nog aldrig sätt min bror så lycklig som han är med dig i sitt liv :)
 
 
 
 
 

 
Jag vill även säga till dig min underbara storebror hur mycket du betyder för mig och hur mycket jag älskar dig!
Tack för att du finns där för mig och hjälper mig när jag inte riktigt vet vart jag ska ta vägen :)
 
Jag hoppas att du vet hur stor del du har i mitt liv och hur mycket mina barn tycker om dig :)
Även Jocke tycker extremt mycket om dig!
 
Det går nog inte att göra annat än att tycka om en så underbar människa som du!
 
 
 
 
 
Den bästa bror man kan tänka sig!
 
 
 
 
 
 

Vad folk tycker ^^
Postat av: Evelina - mamma till lille Emil ♥

Åååh, vad du är duktig Elin! :D Så stolt att du lärt dig att "gå vidare" och gett henne en andra chans :) Och jag tycker också bra om din bror :D Han var snäll när folk gjorde dumma vidoes om mig ;P

Svar: Jag han är helt enkelt bäst :) Han bryr sig väldigt mycket om andra människor :)Det tråkiga är att han ibland glömmer bort att ta hand om sig själv, så det är bra att han har Jenny som hjälper honom med det :)

<3<3
Elin Skogsberg

2013-04-02 @ 21:43:10
URL: http://fevelina.blogg.se
Postat av: Evelina - mamma till lille Emil ♥

Ja det är bra! Vi tjejer tänker på att ta hand om männen, som vi nyss pratade om ;) höhö

Bröder är bra att ha :) (Kanske systrar också, vad vet jag ;))

Svar: Så sant som det är sagt :DJodå systrar är också bra att ha ;)
<3<3
Elin Skogsberg

2013-04-02 @ 22:09:38
URL: http://fevelina.blogg.se
Postat av: Linnsan

Fint skrivet Elin, som man säger! ALLA är värda en andra chans, och det är verkligen sant :) <3

Svar: Tack <3<3
Elin Skogsberg

2013-04-04 @ 12:00:51
URL: http://linnhademalm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0